
Analýza trhu a strategie
Průzkum trhu, Definování cílové skupiny. Tvorba marketingové strategie.
Online a offline marketing
Správa sociálních sítí, SEO a PPC kampaně. Vytváření a správa newsletterů a automatizovaných kampaní. Plánování a organizace eventů a akcí. Tištěná média a tvorba plakátů, letáků, katalogů a inzerátů v časopisech nebo novinách.
Branding, identita značky
Tvorba značky. Vývoj názvu, loga, vizuální identity, sloganu a positioning statement.
Monitoring a vyhodnocení
Analýza výsledků kampaní, Měření KPI (klíčových ukazatelů výkonu) a efektivity kampaní. Optimalizace na základě výsledků přizpůsobení strategií a kampaní pro lepší výsledky. Budování vztahu s klientem, Pravidelné konzultace a reporty. Flexibilita a přizpůsobení.
Audiovizuální produkce
Zajištění audiovizuální foto a video produkce. Mezičlánek mezi klientem a výrobcem. Dohled nad produkcí. Komunikace rozhodnutí s klientem.
Kreativní innovace
Testování nových konceptů, Využití nových technologií, jako je AR/VR, CGI nebo originálních přístupů k oslovení publika, Přinášení aktuálních marketingových trendů do kampaní klientů.
#ZANECHTEDOJEM